Případová studie SOTA TOYS

Domů šipka vpravo O nás šipka vpravo Případová studie SOTA TOYS

SOTA TOYS jak etikety ShockWatch zachránily zásilky a téměř odstranily míru poškození 

Shrnutí: SOTA Toys vyrábí sběratelské figurky z pryskyřice, které přinášejí radost fanouškům po celém světě. Vyrábí limitované edice produktů na základě licencí populárních filmů, her, seriálů a dalších kulturních fenoménů. Každá figurka je ručně vyráběná a distribuována zákazníkům po celé Americe. Pro firmu je klíčová jak kvalita samotných produktů, tak zákaznická spokojenost. Ale i když jsou navrženy s ohledem na odolnost, přeprava byla stále překvapivě ztrátová.

Přečtěte si, jak produkty ShockWatch pomohly snížit poškození zásilek téměř na nulu.

Řešení: ShockWatch Label

Mám zájem o podobné řešení

Jak ochránit citlivé produkty během přepravy?

SOTA Toys případová studie ShockWatch label

Přestože SOTA Toys vyrábí odolné figurky, přeprava byla pro ně kritickým bodem. Produkty dorazily k zákazníkům často poškozené, což mělo zásadní dopad na spokojenost klientů a finanční výsledky firmy.

„Měli jsme figurku, která dokázala přežít pád z dvoupatrové výšky, ale nedokázala přežít přepravu do města vzdáleného 20 mil,“ stěžuje si Chris Hollosy ze SOTA Toys. „Byli jsme v situaci, kdy jsme otevírali každý balík z továrny, abychom se ujistili, že figurky jsou v pořádku před odesláním zákazníkům, a přesto k nim dorazily poškozené. Po otevření balíku zákazníkem byly všude rozbité kousky pryskyřice, části končetin a fragmenty figurek rozházené po obalu.“

Míra poškození dosahovala u některých zásilek až 30–50 %, což přinášelo značné finanční ztráty na výměnách, opětovných zásilkách a na pokrytí dopravy. Bylo jasné, že je třeba najít spolehlivé řešení.

„Měli jsme extrémní případy, kdy jsme zasílali náhrady stejnému zákazníkovi čtyřikrát,“ vzpomíná Hollosy.

ShockWatch label jako ochranný štít pro balíky

Bylo jasné, že SOTA potřebovala řešení. V dubnu 2013 se po zvážení několika možností SOTA Toys rozhodla implementovat indikátory ShockWatch label na všechny své zásilky. Tyto etikety fungují jako vizuální indikátory nárazu – při překročení určité úrovně nárazu změní barvu.

Tyto etikety navíc působí preventivně: jejich přítomnost v kombinaci s výstražnou páskou upozorňuje přepravce na potřebu pečlivé manipulace.

Výsledky: Poškození téměř eliminováno

Monitoring zásilek proti nárazu

Zavedení indikátorů ShockWatch label přineslo okamžité výsledky. Během testovacího období nebylo u zásilek s etiketami zaznamenáno žádné poškození. Díky tomu firma výrazně snížila náklady spojené s reklamacemi a opětovnými zásilkami.

„Plánujeme umístit indikátory na veškerá balení, která vyrábíme, aby existovala stopa, kterou lze sledovat zpět do továrny v případě nešetrného zacházení,“ uzavírá Hollosy. „Díky zelených etiket jsme během pár týdnů zaznamenali drastickou změnu v chování řidičů, kteří vyzvedávají naše balíky. U balíků s etiketami zatím nebylo hlášeno žádné poškození, a to je docela zázrak.“

Dlouhodobý přínos

SOTA Toys nyní plánuje rozšířit používání indikátorů ShockWatch na všechny své projekty. Implementace těchto indikátorů přinesla nejen úspory nákladů, ale také posílila důvěru zákazníků, že jejich objednávky dorazí v perfektním stavu.

Pokud vaše firma řeší podobné výzvy v oblasti přepravy, etikety ShockWatch mohou být klíčovým řešením, jak snížit poškození zásilek, ušetřit náklady a zvýšit spokojenost zákazníků. Pro více informací nás kontaktujte!

Případová studie SOTA TOYS
vlnka

Kontaktní formulář

MARF reklamní agentura
vrátit se nahoru